2017. január 17., kedd

Rólam


Nevem Dr. Tóth András.
1968-ban születtem Budapesten.


A Semmelweis Orvostudományi Egyetem Általános Orvosi Karán 1995-ben szereztem diplomát.
Orvosi pályámat az Uzsoki utcai Kórház Fej-Nyaksebészeti osztályán kezdtem, itt daganatsebészetet tanultam.
Plasztikai sebész Dr. Tótha András


1999-ben a váci Jávorszky Ödön Kórház Fül-Orr-Gégészeti Osztályára kerültem.
Fül-orr-gégészetből szereztem szakvizsgát 2001-ben.
A fül-orr-gészet területén az általános rész mellett orrsebészettel kezdtem foglalkozni. Nagy számban végeztem funkcionális, rekonstrukciós és esztétikai orrműtéteket.

Orvosi tanulmányaimat a plasztikai sebészet területén kezdtem el gyarapítani, dolgoztam az ország több vezető intézetében, Szt. Imre Kórház Plasztikai Sebészet, Szt. István Kórház Égés és Plasztikai Sebészeti, Honvédkórház Plasztikai Sebészeti és Pécsi Egyetem Sebészeti tanszékének Plasztikai Sebészeti részlegén.

Égési és Plasztikai sebészetből szakvizsgát tettem.

Az esztétikai sebészet felé fordultam és magánorvosi pályára léptem.
Dolgoztam itthon és külföldön több klinikán. A szakmai ismereteimet, valamint kapcsolataimat hazai és külföldi továbbképzéseken és konferenciákon bővítem.

Az általam és a kollégáim által nyújtott esztétikai sebészeti szolgáltatások prémium körülmények között magas magas szakmai színvonalúak.

Jelen hasábokkal szeretnénk egy kissé közelebb vinni a plasztikai sebészet szolgáltatásai iránt érdeklődőket a szolgáltatás nyújtókhoz. A felmerülő kérdéseket a válaszokhoz.

Szívesen fogadunk bármilyen kérdést, akár névvel akár névtelenül. Igyekszünk a legjobb tudásunk szerint megválaszolni azokat.
Az érdekesebb műtéteinket megosztjuk -természetesen a legszigorúbb adatvédelmi irányelvek tiszteletben tartásával!

Szép napot kívánok,

Dr. Tóth András

Időpont egyeztetés: +36-30-650-7462

mail: info@bonuszplasztika.hu
web: http://bonusz-plasztikaisebeszet.hu

Rendelés:
Budapesten a Dimenzió Egészségközpontban,
Salgótarjánban a Borostyán patika rendelőjében


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése